Business development manager/ka pro smart systémy - Asia region

Holešov
do 69.247 Kč
Smluvní vztah
Vhodné také pro

PRACOVIŠTĚ Holešov

  • Náplň práce: obchodní aktivity pro prodej výrobků na území Středního Východu a Asie
  • Požadavky: praxe v oboru výhodou, komunikativní znalost AJ
  • Benefity: podnikové ubytování
  • Kontakt osobní je možný každé pondělí v čase 9:00 – 11:00 hod. (pan Konečný), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.

Sídlo firmy

ELKO EP, s.r.o.
Palackého 493
769 01 Holešov

IČO: 25508717
Datová schránka: w3w3tw2
Další informace:
GPS: 49.324968,17.544798,
S-JTSK: -528866.25 -1153299.23, RUIAN: 26383918

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 23 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SIRIUS FINANCE, a. s., IZOMAT stavebniny s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., DACH-IZOL s.r.o., Věra Pietrasová, ELKOPLAST CZ, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., SMS finance, a.s., ROSTRA Stamping s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., Ekodoma s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o., ARAMARK, s.r.o., IES MORAVIA REAL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Manažer / manažerka kvality, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Konstruktér / Konstruktérka, Projektant / Projektantka, Inženýr / inženýrka ve výrobě, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Technik / technička automatizace, Vývojový inženýr / inženýrka, Procesní inženýr / inženýrka, Test inženýr / inženýrka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, Veselí nad Moravou, Vyškov, Uherské Hradiště, Olomouc, Zlín, centrum, Krásno nad Bečvou, Valašské Meziříčí, Celá ČR, Prostějov, centrum, Vizovice, Přerov, Hranice, okres Přerov, Ivanovice na Hané, Prostějov, Slavičín, Véska, Dolany, okres Olomouc, Valašské Meziříčí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT