- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Náchod vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na funkci odborný pracovník / odborná pracovnice – účetní.
Obecné předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt; dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, ekonomický směr výhodou; znalost podvojného účtování s praxí v předchozích 5 letech; znalost účetnictví organizací veřejné správy výhodou; znalost zákona č. 563/1991 Sb., v platném znění, č. 250/2000 Sb., v platném znění prospěšná; velmi dobrá počítačová gramotnost, analytické a logické myšlení nutností; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů, pečlivost a důslednost, psychická odolnost, týmový přístup; dobré komunikační schopnosti.
Zaměstnavatel nabízí: předpokládaný nástup do zaměstnání od 1. 7. 2022 nebo dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (9. platová třída); pracovní poměr na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, indispoziční volno, pružná pracovní doba, možnost dalšího vzdělávání a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Vzor souhlasu a informace o rozsahu a účelu zpracování osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách města Náchoda http://www.mestonachod.cz/urad/pracovni-mista/.
Přihlášku s uvedenými doklady doručte nejpozději do 29. 4. 2022 na adresu: Městský úřad Náchod, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo nám. 40, 547 01 Náchod. Obálku označte „Výběrové řízení – účetní“.
Bližší informace podá Jana Majerová, vedoucí odboru správy majetku a financování, MěÚ Náchod, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?