- 46 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: KoP Rokycany, Svazu bojovníků za svobodu 68, 337 01 Rokycany
Hlavní náplň činnosti: komplexní zpracování, posuzování a vyhodnocování nároku na dávky dle zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, zákona č. 359/1995 Sb., o sociálně právní ochraně dětí a v souladu s dalšími právními normami. Příjem žádostí o dávky státní sociální podpory a dávky pěstounské péče. Kompletace podkladů k žádostem. Vedení správního řízení. Komunikace s klienty a poskytování poradenství v oblasti dávek SSP a dávek PP.
Požadujeme: ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), praxe v oblasti státní správy – výhodou, řidičský průkaz sk. B – výhodou, práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Nabízíme: platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup: 1. 4. 2018, pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu dlouhodobé pracovní neschopnosti)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 9. března 2018 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?