- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00–15:00 h (dle domluvy). Náplň práce: organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků, komunikace s dodavateli a zákazníky (NJ, AJ), interní administrativa spojená s prodejem zboží, zpracování interních a externích objednávek, zajištění archivace přepravních dokumentů dle zákonných a interních požadavků, plnění požadavků zákazníka OTIF, organizace vykládkových a nákladkových oken u zákazníků a ve skladech, vystavování reklamací na dodavatele a podíl na nápravných opatřeních, zpracování příchozích a vydaných faktur (aktualizace cen), archivace a kontroling dokumentace kvalifikace. Nabízíme: práce v přátelském týmu, kde se vzájemně podporujeme, možnost rozšiřovat si kompetence a postupně přebírat větší odpovědnost, benefity, moderní pracovní prostředí, šance být součástí firmy, která jede dopředu. možnost využití zaměstnaneckých benefitů (pět týdnů dovolené, dotované závodní stravování, příspěvek na dojíždění). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat v pracovní dny 8:00–15:00 h) anebo e-mailem; pokud hledáte práci, která má smysl, a chcete se stát součástí týmu, kde to opravdu žije, ozvěte se nám a pomozte nám posouvat logistiku a zákaznický servis na další úroveň.
Petainer Czech Holdings s.r.o.
Skandinávská 2708/2
352 01 Aš
IČO: 28981308
Datová schránka: whge483
Další informace:
GPS: 50.208150125627,12.202697464751,
S-JTSK: -897609.26 -1005825.86,
RUIAN: 26706407
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.