- Plný úvazek

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Místo výkonu práce – Arla Plast s.r.o., Královský Vrch č.p. 1982, 432 01 Kadaň 1
POŽADUJEME:
" Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
" Praxe na pozici junior účetní, finanční asistent/ka, fakturant/ka alespoň 1 rok
" Základní znalost účetních a daňových předpisů a podvojného účetnictví
" Uživatelská znalost práce na PC – MS Office
" Znalost účetního softwaru Pohoda výhodou
" Komunikační znalost AJ/NJ výhodou (psaná forma)
" Komunikační a organizační schopnosti výhodou
" Pečlivost, odpovědnost, spolehlivost
" Analytické myšlení
" Ochotu se dále vzdělávat a učit se novým věcem
" Řidičský průkaz sk. B
NÁPLŇ PRÁCE:
" Účtování faktur (vystavených/přijatých), kontrola jejich správnosti a zajištění jejich koloběhu
" Správa a evidence pokladny, účtování pokladních dokladů
" Správa, kontrola a účtování bankovních operací
" Účtování vybraných účetních operací
" Podílení se na zpracování podkladů pro měsíční reporting a roční závěrku
" Kontrola nad pohledávkami
" Spolupráce s auditory a ostatními odděleními firmy
" Práce s bankovním a účetním systémem (Pohoda)
NABÍZÍME:
" Práci ve stabilní a úspěšné zahraniční společnosti
" Odpovídající platové ohodnocení
" 5 týdnů dovolené, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, příspěvek na péči o zdraví, příspěvky zaměstnavatele na důchodové/životní připojištění, zdravotní volno
" Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Pracovní poměr na dobu určitou s možným prodloužením na neurčito.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?