- 75 000 Kč
- Plný úvazek
Nástup možný ihned. Telefonicky lze kontaktovat zaměstnavatele v pracovních dnech od 8 – 13 hod.
Popis pracovní pozice:
" komplexně zabezpečuje, řídí, koordinuje a kontroluje pracovní úkoly Odboru zajišťujícího agendu stavebního úřadu, úřadu územního plánování, silničního správního úřadu
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
" ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru,
" znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, včetně jeho prováděcích vyhlášek,
" znalost vyhlášky č. 500/2006 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně plánovací činnosti,
" znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích,
" znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; všechny v platném znění
" schopnost analyticky a koncepčně myslet,
" schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost,
" znalost českého jazyka slovem i písmem,
" dobrá znalost práce s PC,
" morální bezúhonnost,
" organizační a komunikativní schopnosti, schopnost jednat s lidmi v problémových či krizových situacích, schopnost týmové práce
" odolnost vůči stresu, aktivní přístup k práci,
" spolehlivost, pečlivost, flexibilita, ochota dále se vzdělávat,
" řidičský průkaz skupiny B
11. platová třída – dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb.
Výhody:
Stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, sick days

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.