- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nástup možný IHNED
Popis pracovní pozice:
" komplexně zabezpečuje, řídí, koordinuje a kontroluje pracovní úkoly Odboru zajišťujícího agendu stavebního úřadu, úřadu územního plánování, silničního správního úřadu
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
" ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru,
" znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,
" schopnost analyticky a koncepčně myslet,
" schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost,
" znalost českého jazyka slovem i písmem,
" dobrá znalost práce s PC,
" morální bezúhonnost,
" organizační a komunikativní schopnosti, schopnost jednat s lidmi v problémových či krizových situacích, schopnost týmové práce
" odolnost vůči stresu, aktivní přístup k práci,
" spolehlivost, pečlivost, flexibilita, ochota dále se vzdělávat,
" řidičský průkaz skupiny B
11. platová třída – dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, sick days
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení, titul,
o datum a místo narození,
o státní příslušnost,
o místo bydliště,
o číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
o souhlas s využitím osobních údajů pro účely výběrového řízení,
o kontaktní spojení (telefon, e-mail), datum a podpis uchazeče.
K písemné přihlášce nutno doložit:
o životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání včetně dodatku.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nebo doručte osobně nejpozději do 13.09.2024 do 13:00 hod. v obálce označené heslem „NEOTVÍRAT – VŘ SÚ“ na podatelnu MěÚ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?