- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Telef.kontakt po-pá 8–16 hod.
Aktuálně hledáme obchodní/ho referenta/ku na HPP, kterého baví komunikovat s klienty, rád se učí a nebojí se výzev. Zajímá tě svět IT a online marketingu a chceš se uplatnit v rámci back office obchodu v tomto oboru? Pak je to práce přesně pro tebe.
Co bys měl/a umět:
o jsi komunikativní, asertivní, svědomitý/á a umíš si správně nastavit priority
o rád/a se učíš, jsi aktivní a máš rád/a výzvy
o máš zkušenosti s ovládáním běžných systémů jako CRM, e-mail, dokumenty, prezentace atd.
Co bude náplní tvé práce:
o pravidelná telefonická a e-mailová komunikace s pestrou škálou stávajících klientů
o dlouhodobá péče o stávající zákazníky a jejich kontinuální rozvoj pod řízením obchodníka naší firmy
o administrace kolem správy klientů a práce v CRM (zápisy, zadávání fakturace a projektů)
o zázemí pro obchodní tým (back office) – zápisy z jednání, generování nabídek, příprava smluv a další
Na co se u nás můžeš těšit?
o pohodový kolektiv skvělých mladých lidí
o účast na odborných školeních a přednáškách
o příjemné zázemí kanceláří v Brně na Staré osadě (blízko MHD)
o firemní benefity – MultiSport karta, Farmbox a další
o firemní akce – vánoční večírky, teambuildingy (i v zahraničí)
o plovoucí pracovní dobu a možnost práce z domu
o odpovídající fixní plat + bonusy a možnost provizí
Nezáleží na tom, jestli chceš pracovat na HPP, dohodu nebo živnost. Jednoduše nám pošli svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn na e-mail přes
. Pokud připojíš krátkou zprávu „Proč právě k nám?“, potěší nás to.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?