- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Průběh výběrového řízení: Zájemci zasílejte strukturovaný životopis s motivačním dopisem max. 1 A4 do 28. 2. 2025 na emailovou adresu: e-mail přes
Kontaktní osoba: Bližší informace o pozici získáte u Mgr. Simony Lojkové – zobrazit tel. číslo , e-mail přes . Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení je 3 kolové (1. Zhodnocení písemných dokumentů, 2. Pohovor, 3. Stáž v rámci sociální služby).
Armáda spásy v České republice, z. s., Preventivní programy Ostrava, Bohumín, Kopřivnice, Prevence bezdomovectví Ostrava.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo ukončit výběrové řízení před termínem podání přihlášek. Zasláním materiálů o své osobě zájemce souhlasí s uchováním svých osobních údajů po dobu výběru nového pracovníka. Poté budou materiály skartovány. www.armadaspasy.cz
Sociální pracovník – zástup za pracovníka uvolněného pro projekt
Posláním Armády spásy je naplňování potřeb lidí, kteří zažívají ohrožení, osamělost, nemoc, zdravotní postižení, sociální vyloučení a jsou jinak potřební. Jsme nezisková organizace s celorepublikovou působností a přibližně 800 zaměstnanci. Sociální služba Prevence bezdomovectví působí v oblasti sociálního bydlení již 18 let. Nabízíme příležitost podílet se na pomoci lidem při získávání bydlení a následné pomoci se všemi náležitostmi, které s bydlením souvisí. Naše práce probíhá zejména v terénu. Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pomáhají rodinám při řešení každodenních záležitostí a zvládání náročných situací.
Hledáme týmového hráče, který je administrativně zdatný a má chuť pomáhat lidem v duchu křesťanských zásad Armády spásy.
Místo výkonu práce: Ostrava
Předpokládaný termín nástupu: 1.4.2025
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?