- Plný úvazek

Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost působící na trhu déle než 100 let aktuálně hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativního pracovníka. Práce je vhodná i pro absolventy, juniory, zkrátka pro všechny, kteří se bez problémů domluví v německém jazyce a dokáží si představit práci v administrativě.
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
Práce je to velmi různorodá, ale určitě se setkáte s činnostmi jako:
POŽADAVKY
Požadavků není mnoho, ale co opravdu od Vás potřebujeme je:
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Portfolio benefitů je opravdu bohaté a výčtem níže určitě nekončí:
Zaujala Vás daná pozice? Potřebujete bližší informace? Pozice není úplně pro Vás, ale němčina je pro vás samozřejmostí a práci si hledáte? Nebo snad znáte někoho, komu by se pracovní pozice mohla líbit? Pošlete mi životopis nebo kontakt na Vás a já se s Vámi ráda spojím.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?