- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: spolupráce s odborně způsobilou osobou v oblasti BOZP a PO, aktivní sledování legislativních změn v této oblasti a jejich zavádění do vnitřních předpisů, spolupráce při přípravě vnitřních předpisů, pravidelné kontroly všech pracovišť, kontrola dodržování bezpečnosti práce, administrativní zpracování vstupních a periodických školení zaměstnanců na určených pracovištích, spolupráce při vyšetřování pracovních úrazů.
Požadujeme: středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, základní orientace v legislativě, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), pokročilá znalost práce na PC (zejména Word, Excel, PowerPoint aj.), praxe v oboru velkou výhodou, zodpovědnost, časová flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti (verbální i písemné), aktivní přístup k práci, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a schopnost spolupracovat, ochota se trvale vzdělávat, proaktivní přístup, smysl pro diskrétnost a profesní loajalitu, trestní bezúhonnostvních. Pracovní doba Po až Pá 7:00–15:30.
Jistota stabilního zaměstnavatele, 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 130,– Kč, zdravotní balíčky z lékárny, kolekce na Vánoce / vánoční večírek, teambuildingové akce, roční bonusy, příspěvek na životní pojištění 700,– Kč/měsíčně, dobrý kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?