- 30 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadovaný profil:
Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, technické zaměření výhodou
Odborná způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik podle zákona č. 309/2006 Sb., v platném znění
Odborná způsobilost dle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., v platném znění
prokazatelná praxe v oblasti BOZP a PO minimálně 1 rok
praxe v oblasti BOZP a PO v oblasti lesního a vodního hospodářství výhodou
orientace v technické dokumentaci
trestní bezúhonnost
dobrá znalost právních předpisů a norem týkající BOZP a PO
dobrá uživatelská znalost PC především MS Office
schopnost samostatného rozhodování a schopnost řešení mimořádných úkolů a situací
odpovědnost a pečlivost
ochota dalšího odborného vzdělávání
řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou
vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
organizační a komunikační schopnosti, týmová práce
umění jednat s lidmi
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
spoluvytváří vnitropodnikové normy, předpisy a technologické postupy
metodicky řídí zavádění systému BOZP a PO na závodě
zajišťuje lékařské prohlídky v rámci závodu
provádí kontrolní činnost, vyhledává a hodnotí rizika a navrhuje opatření k jejich odstranění
vyjadřuje se k projektové dokumentaci a účastní se kontrolních dnů na stavbách
provádí odborná školení, školení BOZP a PO
spolupracuje při šetření příčin pracovních úrazů a zajišťuje jejich odškodnění
zastupuje Povodí Moravy, s.p. při kontrolách SOD
Více informací na odkazu www.pmo.cz/cz/nabidky/kariera/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?