- 45 000 – 53 000 Kč
- Plný úvazek

Zajímá Vás jaderná energetika, jaderná zařízení a strojírenství, rádi byste tento obor poznali blíže? Nehroutíte se při slově kvalita pod představou hromady papírů, ve kterých se nedá vyznat? Jste připraven/a profesně se posunout v zajímavém a perspektivním oboru? Pokud chápete, že práce na oddělení kvality má pomáhat ostatním útvarům provádět činnosti lépe a efektivněji, nebojíte se stát za svým názorem, ale také vyslyšet argumenty ostatních, rádi Vás přijmeme do kolektivu odborníků starajících se o bezproblémový chod jaderných elektráren nejen v ČR.
Popis činností vedoucího odboru:
Řízení odboru Zajišťování kvality (do 10 zaměstnanců)
Zajišťování kvality v rámci realizace zakázek v oblasti výroby a inženýringu pro jaderný průmysl v ČR i v zahraničí. Hlavními činnostmi je příprava dokumentace (Plány kvality, Analýzy rizik, Prohlášení o shodě apod.)
Účast na zákaznických a certifikačních auditech
Provádění auditů kvality interních a u dodavatelů
Ekonomické plánování a vedení odboru
Příprava podkladů pro nabídky
Co byste měl(a) umět
Vzdělání VŠ/SŠ strojírenské
Praxe ve strojírenství alespoň 5 let
Zkušenost s vedením lidí
Znalost nástrojů kvality
Komunikativnost, asertivní přístup
Organizační schopnosti
Znalost MS Office,
Řidičský průkaz sk. B
Výhodou je:
Znalost AJ
Znalost jaderné legislativy ČR/SR
Zaměstnanecké výhody:
Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
5 týdnů dovolené
3 dny SICK DAYS
Odpovídající finanční ohodnocení
Pravidelné vzdělávání a školení
Práce v příjemném prostředí
Roční a jubilejní odměny
Volno s náhradou mzdy ve vybraných případech (stěhování, svatba apod.)
Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
12 000,– Kč/rok – Pluxee benefitní kartaa
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?