- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky technických oborů.
Náplní práce je celý proces přípravy podkladů pro výrobu světelné reklamy a zodpovědnost za kompletní realizaci jednotlivých projektů. To znamená komunikaci se zákazníky o jejich představách a o technickém provedení, přípravu cenových kalkulací, navrhování a zpracování konstrukčního řešení výrobků v podobě dílenské dokumentace a plánování realizace projektů. Budete spolupracovat se zkušeným týmem odborníků, kteří budou k dispozici v případě, že budete potřebovat radu či pomoc. Práce také není pouze stereotypním sezením v kanceláři, ale vyžaduje občasný výjezd za zákazníkem či obhlídku místa realizace.
Požadavky: min. SŠ vzdělání v technickém oboru, ochota učit se novým věcem, přijímat nové výzvy, kreativita, spolehlivost, originální nápady, dobré komunikační schopnosti, znalost programu AutoCAD a CorelDraw, řidičský průkaz sk. B nutností, praxe výhodou.
Zaměstnavatel ocení znalost alespoň jednoho světového jazyka.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí rodinné firmy, ve které se snaží budovat spokojený pracovní tým, proto je jeho prioritou férové a individuální jednání se zaměstnanci; kreativní a různorodou práci s velkým potenciálem osobního růstu; nástupní měsíční mzdu 40.000,– Kč – 55.000,– Kč hrubého (dle zkušeností a schopností) a k tomu navíc osobní ohodnocení; 13. plat; částečně dotované stravování; 4 týdny dovolené (po zapracování 5 týdnů); věrnostní odměny.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?