Terénní pracovník/pracovnice a vedoucí terénního programu

Vsetín
do 38.571 Kč

MANAŽER/KA TERÉNNÍCH PROGRAMŮ a TERÉNNÍ PRACOVNÍK/CE
Nastartuj terén! Hledáme vedoucí/ho, který dá týmu směr. Nabízíme prostor pro tvoje nápady!
Hledáme tebe?

  • Máš energii, drive a chuť tvořit smysluplnou službu?
  • Už jsi vedl tým nebo službu a víš, co to obnáší?
  • Máš zkušenosti z terénu nebo z adiktologických služeb?
  • Dokážeš být oporou týmu a zvládneš i složité situace?
  • Nebojíš se vyjít do ulic a mluvit s lidmi bez předsudků?

Kromě vedení týmu budeš i přímo v terénu! Pracuj s uživateli návykových látek v jejich přirozeném prostředí, podporuj je v drobných změnách i v těžkých chvílích.
Náplň práce vedoucího služby: plánování, koordinace a odborné vedení služby, péče o tým – rozvoj, porady, supervize, spolupráce, administrativa – výkazy, dokumentace, podklady pro účetní, spolupráce s vedením organizace, městem i odborníky, řešení provozu – nákupy, provoz, dohled nad kvalitou a rozvojem služby, nové nápady, akce a partnerství.
Náplň práce terénního pracovníka: práce v terénním programu v přirozeném prostředí uživatelů návykových látek, zajištění běžného provozu terénního programu, příslušná administrativní činnost.

POŽADUJEME: VOŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti sociálních a zdravotních služeb (sociální práce, adiktologie a příbuzné obory), pro pozici vedoucího programu požadujeme alespoň 2 roky zkušeností v sociálních službách, orientace v sociálních službách a znalost zákona 108/2006 Sb., Zákon o sociálních službách podmínkou, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost a vyjasněný vztah k drogám a uživatelům drog, komunikativnost, schopnost empatie a navazování kontaktů, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost týmové i samostatné práce, znalost práce na PC, výhodou je předchozí dobrovolnická práce nebo zaměstnanecká praxe v adiktologických či jiných sociálních službách.

NABÍZÍME: zajímavou a různorodou práci, na plný pracovní úvazek (0,8 terénní pracovník a 0,2 vedoucí služby), odpovídající finanční ohodnocení dle platných tabulek, mzda od 38 571,– (dle délky praxe v sociálních službách) včetně příplatků za práci ve ztíženém pracovním prostředí a za vedení služby, 25 dnů dovolené, místo výkonu práce: Terénní programy v regionu Vsetín, příspěvek na pracovní obuv/oděv, možnost dalšího odborného vzdělávání, práci pod supervizí a odborným vedením, zavedená a stabilní nezisková organizace, nástup od 1. 9. 2025 nebo dle domluvy.

PRVNÍ KONTAKT: pouze emailem, ne osobně ani telefonicky. Všem uchazečům se ozveme. Podmínkou pro první kolo výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu pro práci s cílovou skupinou na email: e-mail přes odpovědní formulář.
AGARTA z. s. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Sídlo firmy

AGARTA z. s.
Ohrada 1879
755 01 Vsetín

IČO: 27002438
Datová schránka: bdwszbm
Další informace:
GPS: 49.327975,18.002685,
S-JTSK: -495695.32 -1156031.13, RUIAN: 24311049

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace | Domov pro seniory Burešov,… | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • Plný úvazek
dnešní

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT