- 28 970 – 31 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MANAŽER/KA TERÉNNÍCH PROGRAMŮ a TERÉNNÍ PRACOVNÍK/CE
Nastartuj terén! Hledáme vedoucí/ho, který dá týmu směr. Nabízíme prostor pro tvoje nápady!
Hledáme tebe?
Kromě vedení týmu budeš i přímo v terénu! Pracuj s uživateli návykových látek v jejich přirozeném prostředí, podporuj je v drobných změnách i v těžkých chvílích.
Náplň práce vedoucího služby: plánování, koordinace a odborné vedení služby, péče o tým – rozvoj, porady, supervize, spolupráce, administrativa – výkazy, dokumentace, podklady pro účetní, spolupráce s vedením organizace, městem i odborníky, řešení provozu – nákupy, provoz, dohled nad kvalitou a rozvojem služby, nové nápady, akce a partnerství.
Náplň práce terénního pracovníka: práce v terénním programu v přirozeném prostředí uživatelů návykových látek, zajištění běžného provozu terénního programu, příslušná administrativní činnost.
POŽADUJEME: VOŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti sociálních a zdravotních služeb (sociální práce, adiktologie a příbuzné obory), pro pozici vedoucího programu požadujeme alespoň 2 roky zkušeností v sociálních službách, orientace v sociálních službách a znalost zákona 108/2006 Sb., Zákon o sociálních službách podmínkou, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost a vyjasněný vztah k drogám a uživatelům drog, komunikativnost, schopnost empatie a navazování kontaktů, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost týmové i samostatné práce, znalost práce na PC, výhodou je předchozí dobrovolnická práce nebo zaměstnanecká praxe v adiktologických či jiných sociálních službách.
NABÍZÍME: zajímavou a různorodou práci, na plný pracovní úvazek (0,8 terénní pracovník a 0,2 vedoucí služby), odpovídající finanční ohodnocení dle platných tabulek, mzda od 38 571,– (dle délky praxe v sociálních službách) včetně příplatků za práci ve ztíženém pracovním prostředí a za vedení služby, 25 dnů dovolené, místo výkonu práce: Terénní programy v regionu Vsetín, příspěvek na pracovní obuv/oděv, možnost dalšího odborného vzdělávání, práci pod supervizí a odborným vedením, zavedená a stabilní nezisková organizace, nástup od 1. 9. 2025 nebo dle domluvy.
PRVNÍ KONTAKT: pouze emailem, ne osobně ani telefonicky. Všem uchazečům se ozveme. Podmínkou pro první kolo výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu pro práci s cílovou skupinou na email: e-mail přes
AGARTA z. s. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.