- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – Sociální pracovník – pracovnice sociálního oddělení odboru školství,
Sociální pracovník – pracovnice sociálního oddělení odboru školství, kultury a sociálních věcí
Předpoklady:
· vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle
zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální
pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní
činnost, charitní a sociální činnost,
· vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském
studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku,
sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle
zvláštního právního předpisu,
· zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
· zákon č. 89/2012 sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
· zákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů,
· zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
· zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
„Standardizovaného záznamu sociálního pracovníka“.
Bližší informace k obsahu práce Vám podá Mgr. Kateřina Pištorová, č. tel. zobrazit tel. číslo nebo Mgr.
Dagmar Motalová, č. tel. zobrazit tel. číslo .
Uzávěrka přihlášek: 16.11.2022 ve 12:00 hodin (v této lhůtě musí být přihláška doručena Městskému úřadu Dvůr Králové nad Labem) obálku označit „VŘ – sociální pracovník/pracovnice – neotvírat“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?