- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Čimická 894/131, 181 00, Praha 8 – Čimice, Česká Republika
Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu e-mail přes (Po-Pá: 9:00 – 14:00)
Kontaktní osoba: paní Ing. Elena Veselova
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Potřebujeme mít za sebou alespoň 3 letou zkušenost s prací v programu InDesign, Photoshop, Illustrator, nebo Dreamweaver, Corel na křivky. Znalost HTML a CSS. Výhodou znalost JavaScriptu, JQuery, AJAX. Zkušenost s CMS Wordpress, Joomla, Drupal atd.výhodou. Potřebujeme commitovat v GITu atd. Znalost jazyků: Angličtina (pokročilá), Ruština (mírně pokročilá), další jazyky výhodou. Schopnost týmové i samostatné práce. Vízové poradenství pro kandidáty mimo EU.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.