- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro seniory
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní a organizační podpora chodu kanceláře; plnění úkolů zadaných pracovníky kanceláře; běžné administrativní činnosti (vyřizování korespondence, tisk, kopírování,…); příprava podkladů pro účetní; spolupráce s dalšími pracovníky na koordinaci firemních projektů
OČEKÁVÁME: výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a osobní iniciativa, pečlivost a zodpovědnost, AJ min. na úrovni B2, ochota učit se novým věcem, základní znalost MS Office a práce s PC
VÝHODOU: další cizí jazyk, praxe na obdobné pozici
NABÍZÍME: práci v příjemném a klidném prostředí, možnost osobního rozvoje, možnost práce na home office a flexibilní pracovní doby, spolupráci na vývoji mezinárodního informačního systému www.retailys.cz
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: placená polední pauza, firemní notebook a telefon, 5 dní sick days, výuka angličtiny
Více informací paní Bc. Kateřina Kapounová: e-mail e-mail přes , telefonicky zobrazit tel. číslo (po-pá 8–16 hodin)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.