- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
místo výkonu práce : Čsl. armády 837/36 bcd, Krnov
Hlavní cíl:
" Zajišťování odborné sociální práce naplňující standardy kvality sociální služby azylový dům stanovené legislativou ČR i vnitřními předpisy Armády spásy.
" V rámci přímé práce poskytování sociálního poradenství dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace uživatelek pobytové služby
" zralou a psychicky odolnou osobnost, schopnou práce s jednotlivci i komunitou uživatelek
" vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot
" komunikativnost, empatii, kreativitu a schopnost pracovat samostatně i v týmu
" čistý trestní rejstřík
" jazyková dovednost – ČJ slovem a písmem
" znalost legislativy (zákon 108/2006 Sb., o sociálních službách) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci
Místo výkonu práce: Krnov
Předpokládaný termín nástupu: 1. 4. 2021
Pokud vás tato nabídka zaujala, odešlete svůj životopis a motivační dopis na adresu:
ARMÁDA SPÁSY, Sociální služby Krnov
Čsl. armády 837/36 bcd, 794 01 Krnov
nebo na e-mailovou adresu: e-mail přes
Možnost informovat se o nabízeném pracovním místě: do 5. března 2021
" kontaktní osoba: Mgr. Katrin Surovková, tel: zobrazit tel. číslo
Uzávěrka přihlášek k výběrovému řízení je 7. března 2021
Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení, které proběhne 10. března 2021.
(Zasláním materiálů o své osobě zájemce o zaměstnání souhlasí s uchováním svých osobních údajů po dobu výběrového řízení na danou pozici. Poté budou materiály skartovány.)
Z: 12.2.2021
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?