- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt: podání přihlášky do výběrového řízení. Veškeré informace na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist
Hlavní náplní práce je zajišťování informačních a organizačních prací v rámci oddělení informačních technologií, vyřizování administrativní agendy a korespondence vedoucího oddělení, vyřizování objednávek a faktur. Dále obsluha tiskáren (výměna tonerů, instalace tiskáren), instalace jednoduchých aplikací apod.
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou, pokročilá uživatelská znalost MS Office 365, nastandardní počítačová gramotnost (schopnost instalace aplikací, tiskáren aj.), praxe na administrativní pozici alespoň 1 rok, výborné komunikační dovednosti, samostatnost, spoleghlivost, pečlivost.
Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, stravenky v hodnotě 100,– Kč/den, 25 dní dovolené, 2 sick day, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, flexi pasy, školení, výuka AJ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?