- Plný úvazek

POŽADUJEME:
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se může v souladu se zákonem zúčastnit žadatel, který:
Splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný, dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, má potřebnou zdravotní způsobilost
Požadavky stanovené podle § 25 odst. 5 zákona služebním předpisem služebního orgánu:2) Splňuje požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 zákona písm. a) služebním předpisem generálního ředitele č. 1/2018 v platném znění, kterým se stanoví požadavky na služebních a pracovních místech v orgánech Finanční správy České republiky, a jímž je požadavek odborného zaměření vzdělání – právní specializace.
Splnění tohoto požadavku se dokládá originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu, prokazujícího dosažené vzdělání požadovaného odborného zaměření.
NABÍZÍME:
•Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. října 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Pardubický kraj, Sekce ÚP ve Svitavách, T. G. Masaryka 15, 568 02 Svitavy nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 280410 rada/odborný rada v útvaru ředitele sekce, Sekce ÚP ve Svitavách Finančního úřadu pro Pardubický kraj“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?