- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt – podání přihlášky s požadovanými doklady osobně nebo poštou viz text níže. www.mesto-klimkovice.cz
Tajemník městského úřadu v Klimkovicích vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 3/2023 na obsazení pracovního místa „REFERENT/KA ODBORU HOSPODÁŘSKO-TECHNICKÉHO MěÚ KLIMKOVICE (kanalizace, GIS)“
Platové zařazení: 9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platový tarif od 21 710 do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe); možnost postupného přiznání osobního příplatku. Vysoce kvalitní výsledky práce zaměstnavatel ocení nadstandardním platovým ohodnocením. Poskytujeme benefity v rámci sociálního programu.
Požadované vzdělání: úplné střední odborné vzdělání, vyšší odborné vzdělání anebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (stavební zaměření výhodou)
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 3 sick day, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba, příspěvek na kulturu a sport ze sociálního fondu
Lhůta pro podání přihlášky: do 30. května 2023 do 11:00 hodin, přihlášky doručené po tomto termínu nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Způsob a místo podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady v zalepené obálce označené „VŘ č. 3/2023 – referent/ka HTO (kanalizace, GIS) – NEOTVÍRAT“ doručte osobně na podatelnu MěÚ Klimkovice nebo zašlete poštou na adresu: Městský úřad Klimkovice, Ing. Bc. Ladislav Vašek, tajemník MěÚ, Lidická 1, 742 83 Klimkovice s uvedením adresy podavatele.
Bližší informace podá:
Ing. Bc. Ladislav Vašek, tel. 556 420 196, zobrazit tel. číslo , e-mail přes , nebo
Ing. Dita Jalůvková, vedoucí odboru HTO, tel. 556 420 257,

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.