- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

NÁKUPČÍ s AJ, RJ
Požadavky: VŠ technického směru, schopnost a zkušenosti s vyjednáváním, prezentační a komunikační dovednosti, orientace ve výkresové dokumentaci výhodou, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, dobrá znalost práce na PC (MS Office), znalost SAP výhodou, aktivní znalost AJ,RJ; NJ výhodou, řidičský průkaz sk. B, flexibilita, asertivita, odolnost vůči stresu, aktivní přístup, týmový hráč, strategické myšlení
Náplň práce: odpovědnost za vyhledávání nových dodavatelů, vedení poptávkového řízení a výběrových řízení na nové dodavatele v rámci svěřených mat. komodit. Vyjednávání cen a obchodních podmínek, příprava podkladů k uzavření smluv, popř. vlastní zpracování návrhů smluv s dodavateli, rozvoj stávajících dodavatelů. Vystavování objednávek prvních vzorků. Podpora globálního vyhledávání dodavatelů, neustálá optimalizace a vyhledávání nových dod. možností, aktivní vyhledávání potenciálních úspor, tvorba a udržování stabilních vztahů se svěřenými dodavateli, správa sítě vhodných dodavatelů, spolupráce na hodnocení dodavatelů, podpora při vyřizování reklamací, zakládání a správa dat k dodavatelům / materiálům v rámci SAP. Kontrola dodržování smluvených podmínek při dodávkách, vyjasňování případných odchylek, analýza dodávek / spolupráce z hlediska efektivnosti a stanovení případných opatření, aktivní spolupráce s dalšími odděleními s cílem zajištění úspor a inovací vedoucích k růstu konkurenceschopnosti společnosti.
Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, odměny před dovolenou a vánoci, věrnostní příspěvky atd.
V případě zájmu zasílejte životopisy na uvedený e-mail.
Kontakt možný i na paní Hornigovou , tel. č. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?