- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
NÁKUPČÍ s AJ, RJ
Požadavky: VŠ technického směru, schopnost a zkušenosti s vyjednáváním, prezentační a komunikační dovednosti, orientace ve výkresové dokumentaci výhodou, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, dobrá znalost práce na PC (MS Office), znalost SAP výhodou, aktivní znalost AJ,RJ; NJ výhodou, řidičský průkaz sk. B, flexibilita, asertivita, odolnost vůči stresu, aktivní přístup, týmový hráč, strategické myšlení
Náplň práce: odpovědnost za vyhledávání nových dodavatelů, vedení poptávkového řízení a výběrových řízení na nové dodavatele v rámci svěřených mat. komodit. Vyjednávání cen a obchodních podmínek, příprava podkladů k uzavření smluv, popř. vlastní zpracování návrhů smluv s dodavateli, rozvoj stávajících dodavatelů. Vystavování objednávek prvních vzorků. Podpora globálního vyhledávání dodavatelů, neustálá optimalizace a vyhledávání nových dod. možností, aktivní vyhledávání potenciálních úspor, tvorba a udržování stabilních vztahů se svěřenými dodavateli, správa sítě vhodných dodavatelů, spolupráce na hodnocení dodavatelů, podpora při vyřizování reklamací, zakládání a správa dat k dodavatelům / materiálům v rámci SAP. Kontrola dodržování smluvených podmínek při dodávkách, vyjasňování případných odchylek, analýza dodávek / spolupráce z hlediska efektivnosti a stanovení případných opatření, aktivní spolupráce s dalšími odděleními s cílem zajištění úspor a inovací vedoucích k růstu konkurenceschopnosti společnosti.
Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, odměny před dovolenou a vánoci, věrnostní příspěvky atd.
V případě zájmu zasílejte životopisy na uvedený e-mail.
Kontakt možný i na paní Hornigovou , tel. č. zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.