- 25 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme úspěšná střední škola a hledáme nového kolegu na pozici zástupce/zástupkyně ředitele pro praktické vyučování.
Hlavní náplní práce je příprava a organizace praktického vyučování včetně organizace nákupu materiálu a pomůcek do výuky a vedení kolektivu učitelů odborného výcviku.
Zástupce ředitele je zároveň součástí uzšího vedení školy a jako takový se spolupodílí na jejím chodu. Přímá vyučovací povinnost na této pozici je 2 hodiny/týden.
Praxe ve školství je vítána, hlavní výhodou jsou ale především manažerské a organizační schopnosti. Nutná znalost práce na PC. Vzhledem k tomu, že v případě praktického vyučování se jedná o technické obory (auto, elektro, strojní…), mohou být výhodou i znalosti či vzdělání z těchto oborů.
Podmínkou je odborná kvalifikace podle zákona č. 563/2004 Sb. , o pedagogických pracovnících v platném znění, popř. ochota doplnit si ji, a trestní a morální bezúhonnost.
Plat dle platových tabulek pro pedagogické pracovníky ve 12. třídě navýšený o osobní ohodnocení a příplatek za vedení a pravidelné pololetní odměny. Uvedené platové rozmezí je tabulkovým platem navýšeným o minimální osobní ohodnocení a příplatek za vedení pro začínajícího kolegu na této pozici.
Kromě výše uvedených výhod nabízíme:
• Bezproblémové parkování v areálu školy
• Možnost opravy motorového vozidla v naších dílnách
• A skvělé kolegy ochotné pomoci těm, kteří u nás začínají
Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
Zájemce prosíme o zaslání životopisu na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?