- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
1. Rámcový popis pracovní náplně: – zajišťování všech odborných agend na úseku stavebního řádu v souladu se stavebním zákonem a dalšími právními předpisy 2. Požadavky: – Kvalifikační požadavky: a) autorizovaný architekt, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací v oboru pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství apod. b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi nebo právo c) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost nebo doprava d) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitosti, nebo veřejnosprávní činnost • dobrá uživatelská znalost práce na PC podmínkou • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost • dobré komunikační schopnosti • řidičské oprávnění skupiny B
Bližší informace : Ing. Ivana Marie Sladká, vedoucí odboru výstavby a územního plánování, tel. zobrazit tel. číslo
Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 15. 9. 2025 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ referent OVÚP“na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice
Celé znění VŘ na úřední desce MěÚ Domažlice: www.domazlice.eu v sekci volná místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.