- 44 000 Kč
- Plný úvazek
Jako PRODEJNÍ ASISTENT/KA V NAŠÍ FIRMĚ SE BUDEŠ PODÍLET NA:
NÁPLŇ PRÁCE: Poskytování odborného zákaznického servisu v dané oblasti zboží. Aktivní obsluze zákazníků. Přijímaní a vyřizování zákaznických objednávek, zásilek, reklamací a stížností. Markování na pokladně a ostatní procedury spojené s prací na pokladně. Hlídaní kapacity polic a skladových zásob dle obrátkovosti, následné podněty k objednávkám zboží. Kontrolách, příjmu, vybalování, štítkování a zaskladnění zboží. Pravidelném doplňování zboží. Tisku a roznosu cenovek. Práci s hotovostí, hotovostních i bezhotovostních transakcích. Pravidelné inventarizaci pokladny, trezoru. Úklidu prodejny. Práci v Zásilkovně.
POŽADAVKY: NEVÁHEJ A OZVI SE, POKUD JSI: Parťák do nepohody. Máš chuť se rozvíjet. Jsi flexibilní a zodpovědný. Máš zkušenosti jako prodavač/ka a nebo velké odhodlání a rád se učíš novým věcem. Nebojíš se ani paleťáku, VZV a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy).
NABÍZÍME:PROČ DO TOHO JÍT S NÁMI?Nástupní plat 27 000,– hrubého. Smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti. Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží. Zázemí rodinné firmy. Zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v naší firmě. Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA. Jednou měsíčně v pracovní době hodinová masáž firemním masérem.Termín nástupu: možný ihned.
KONTAKT: emailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.