- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jako PRODEJNÍ ASISTENT/KA V NAŠÍ FIRMĚ SE BUDEŠ PODÍLET NA:
NÁPLŇ PRÁCE: Poskytování odborného zákaznického servisu v dané oblasti zboží. Aktivní obsluze zákazníků. Přijímaní a vyřizování zákaznických objednávek, zásilek, reklamací a stížností. Markování na pokladně a ostatní procedury spojené s prací na pokladně. Hlídaní kapacity polic a skladových zásob dle obrátkovosti, následné podněty k objednávkám zboží. Kontrolách, příjmu, vybalování, štítkování a zaskladnění zboží. Pravidelném doplňování zboží. Tisku a roznosu cenovek. Práci s hotovostí, hotovostních i bezhotovostních transakcích. Pravidelné inventarizaci pokladny, trezoru. Úklidu prodejny. Práci v Zásilkovně.
POŽADAVKY: NEVÁHEJ A OZVI SE, POKUD JSI: Parťák do nepohody. Máš chuť se rozvíjet. Jsi flexibilní a zodpovědný. Máš zkušenosti jako prodavač/ka a nebo velké odhodlání a rád se učíš novým věcem. Nebojíš se ani paleťáku, VZV a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy).
NABÍZÍME:PROČ DO TOHO JÍT S NÁMI?Nástupní plat 27 000,– hrubého. Smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti. Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží. Zázemí rodinné firmy. Zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v naší firmě. Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA. Jednou měsíčně v pracovní době hodinová masáž firemním masérem.Termín nástupu: možný ihned.
KONTAKT: emailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?