Referent/ka útvaru personální a mzdové agendy Městského úřadu Ústí nad Orlicí pro zajišťování komunikace a vztahů k veřejnosti (public relation)

Ústí nad Orlicí
29.120 – 33.220 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve

CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:

  • správa komunikačních kanálů a sociálních sítí města, včetně aplikace Mobilní rozhlas,
  • sestavení a pravidelná obnova press-kitů a média listů města Ústí nad Orlicí,
  • prezentace záměrů a výsledků města,
  • koordinace prezentace přijatých úředních rozhodnutí veřejnosti,
  • komunikace s veřejností, včetně správy obecné agendy stížností a podpora při zpracování odpovědí na podněty a stížnosti veřejnosti,
  • organizace a zajištění veřejných debat a tiskových konferencí, včetně jejich výstupů,
  • monitoring mediálních výstupů regionálních i celostátních médií,
  • koordinace mediálních výstupů příspěvkových organizací města,
  • zpracování výročních zpráv města,
  • zajištění interní komunikace městského úřadu, zpracování průzkumu spokojenosti a dotazníkových šetření, tvorba interního newsletteru,
  • příprava a organizační zajištění vydávání městského zpravodaje.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
  • výborná znalost českého jazyka, zejména stylistiky,
  • výborné vyjadřovací schopnosti,
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word),
  • schopnost správy sociálních sítí,
  • samostatnost, spolehlivost, kreativita, flexibilita a pečlivost.

VÝHODOU:

  • předchozí praxe při správě sociálních sítí, v oblasti médií či komunikace s veřejností,
  • znalost místního prostředí.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu MěÚ Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošta nebo podatelny MěÚ) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 3/2025 – referent/ka PAM – neotevírat.“

Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce.

Případné dotazy zodpoví:
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Dana Pokorná, mediální koordinátorka, tel.: zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
L D M , spol. s r. o. | L D M , spol. s r. o. | Česká Třebová Česká Třebová
  • 40 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Masokombinát Příbram a.s. | Masokombinát Příbram a.s. | Příbram Příbram
  • do 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
Masokombinát Příbram a.s. | Masokombinát Příbram a.s. | Příbram Příbram
  • do 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
Effective Export s.r.o. | Effective Export s.r.o. | Horní Lukavice Horní Lukavice
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
Euro-Jobs s.r.o. | Euro-Jobs s.r.o. | Tachov Tachov
  • do 24 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
TextilEco a.s. | TextilEco a.s. | Boskovice Boskovice
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 16. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Albert Česká republika, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., JCOS s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Chroustovická a.s., Česká spořitelna, a.s., IRBOS s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Dibaq a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, L D M , spol. s r. o., SH Job Partners s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., REMAKO, s.r.o., Adamcy Service s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Trenér / Trenérka, Architekt / Architektka, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Statik / Statička, Sociální pracovník / pracovnice, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vysoké Mýto, Polička, Svitavy, Litomyšl, Celá ČR, Chroustovice, Žamberk, Týniště nad Orlicí, Helvíkovice, Česká Třebová, Choceň, Králíky, okres Ústí nad Orlicí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT