- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
*KO: Ing. Mgr. Martina Šilhárová, tel.: zobrazit tel. číslo . Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete na email: e-mail přes
Kvalifikační požadavky: maturita, VŠ, vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. Absolvování akreditovaného kurzu pracovník v sociálních službách – možno doplnit po nástupu. Praxe vítána.
Další požadavky: komunikační dovednosti, znalost práce na PC, znalost programu Cygnus, organizační schopnosti, slušnost, respekt, empatie, korektnost, flexibilita, asertivita, loajalita, lidskost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost.
Směnnost: nepřetržitý provoz 37,5 hodin týdně nebo 40 hodin týdně denní provoz
Mzdové rozpětí 19 500 – 27 570 Kč, + zvláštní příplatek, příplatek za směnnost, osobní ohodnocení po zkušební době. Odměny dle kvality práce.
Benefity: příspěvek na penzijní připojištění až do výše 650 Kč nebo doplňkové penzijní spoření, věrnostní odměny, odměny při životních výročích, příspěvek na stravování – možnost obědů s příspěvkem FKSP, 5 týdnů dovolené.
Pracovní náplň: Zástup koordinátora péče a koordinace jedné budovy (cca 11 klientů), sledování potřeb uživatelů a vedení individuálních plánů a průběhu sociální služby, zajištění každodenní hygienické péče o uživatele, poskytování pomoci uživatelům při běžných denních úkonech péče o vlastní osobu, podpora jejich soběstačnosti a udržování optimálního psychického stavu uživatelů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?