- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici PERSONALISTA / PERSONALISTKA.
Koho hledáme?
" Máte rádi tvůrčí personalistiku v prostředí menších a středních podniků?
" Chtěli byste budovat a aktivně zlepšovat firemní prostředí, tvořit budoucnost podniku skrze vyhledávání a rozvoj vhodných zaměstnanců?
" Baví vás komunikovat s lidmi napřímo i přes sociální sítě?
" Máte proaktivní přístup a pozitivní myšlení?
" Jste komunikativní, kreativní, samostatní a spolehliví?
" Máte minimálně středoškolské vzdělaní s maturitou a prokazatelnou praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky, nebo vyšší vzdělání v personálním oboru?
" Máte zkušenosti se sociálními sítěmi (Facebook, Instagram, TikTok)?
" Jste aktivní řidič a nebude Vám vadit cestovat mezi společnostmi?
" Ovládáte výborně český pravopis a angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni?
Pokud jste odpověděli na všechny otázky kladně, jste přesně ten, koho hledáme!
Co u nás budete dělat?
" Spolupracovat s managementem při vyhledávání zaměstnanců, organizování náborových akcí a dalších personálních činnostech.
" HR marketing (tvořit příspěvky, kampaně a aktivně komunikovat na sociálních sítích)
" Vytvářet a předávat informace pro zaměstnance pomocí vývěsek
" Prezentovat společnost na firemních či propagačních akcích a veletrzích práce
" Komunikovat s partnerskými školami a mládeží ve firemních programech
" Sledovat vývoj lidských zdrojů v podniku, tvořit kariérní plány, měřit a vyhodnocovat spokojenost zaměstnanců
" Cestovat mezi sesterskými společnostmi holdingu v rámci ČR a SR a dle potřeby spolupracovat na personálních projektech jednotlivých společností
Co nabízíme?
" Zázemí stabilní české společnosti
" Mzdu 30 000 – 35 000 Kč + odměny (podíl na hospodářském výsledku firmy)
" Náborový příspěvek 30 000 Kč
" Pružnou pracovní dobu – 37,5 hodin týdně
" Firemní mobilní telefon a notebook
" Množství zaměstnaneckých výhod
" Možnost dalšího vzdělávání
" Nástup dle dohody – možný ihned
" Místo výkonu práce KRKONOŠSKÉ PAPÍRNY a.s., Hostinné, Nádražní 266, 543 71
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj profesní životopis na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo Hana Stránská.
nebo kontaktujte na tel. čísleOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?