- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Diecézní Charita České Budějovice vypisuje výběrové řízení na pozici Ředitel/ředitelka Charity Sušice.
Náplň práce: řízení organizace po stránce provozní, personální, koncepční, ekonomické a sociální, jednání s orgány státní správy a samosprávy, partnery a dárci, zodpovědnost za rozvoj organizace na Sušicku, spolupráce s vedením Diecézní charity České Budějovice, Římskokatolickou farností Sušice a farnostmi na Sušicku, zapojení se do činnosti Charity na diecézní úrovni
Požadujeme: VŠ vzdělání (sociálního či ekonomického směru výhodou) – v případě zkušeností v řídící pozici není podmínkou, manažerské schopnosti a dovednosti, praxe v oblasti řízení výhodou, ztotožnění se s hodnotami křesťanské Charity (Etický kodex Charity ČR), trestní bezúhonnost, základní znalosti v oblasti legislativy, ekonomiky, sociální problematiky, orientace v církevním prostředí, komunikační a organizační schopnosti, odpovědnost, pečlivost, flexibilitu, psychickou odolnost, ŘP sk. B
Nabízíme: smysluplnou a samostatnou práci v zajímavé oblasti, odpovídající finanční ohodnocení, zázemí silné organizace, která je součástí Římskokatolické církve, možnost profesního a osobního růstu, podporu a zaškolení nadřízeným orgánem
Přihlášky včetně strukturovaného životopisu, motivačního dopisu a kontaktů na reference zasílejte do 8. 5. 2023 na adresu: Diecézní charita České Budějovice, Kanovnická 18, 370 01 České Budějovice, nebo na e-mail: e-mail přes .
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Diecézní charita České Budějovice si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.
Osobní údaje poskytnuté uchazečem v rámci přihlášky budou zpracovány po dobu výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?