- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu ekonomického zaměření
o znalost legislativy upravující činnost ÚSC
o znalost problematiky veřejných rozpočtů a poskytování dotací
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost analytického a logického myšlení
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost
a spolehlivost, schopnost týmové práce
o dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o orientace v evropské legislativě v oblasti veřejných financí
o znalost kontrolních postupů ve veřejné správě
o znalost procesu daňového řízení
nabízíme:
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobější nepřítomnost)
o zahájení pracovního poměru od po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 30. 9. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.