- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Co Vás čeká:
Denní komunikace s potenciálními klienty z interní databáze a těmi, kteří sami
projevili o službu LICIT zájem
Tvorba nabídek a administrativní servis klienta
Evidence a pravidelná kontrola stavu vlastních obchodních případů
Odpovědnost za plnění svého obchodního plánu a obsluhu přidělených klientů
Dodržování interních postupů a principů komunikace se zákazníkem
Co od Vás očekáváme
Denní komunikaci s našimi klienty (telefonicky i emailem)
Nebát se telefonovat s klienty a nebát se výzev
Obchodního ducha, zaměřeného na plnění nastaveného plánu
Příjemné vystupování, empatie
Schopnost samostatného myšlení a rozhodování
Být týmovým hráčem a ochotu učit se nové věci či postupy
Spolehlivost a pečlivost
Středoškolské vzdělání s maturitou/ vhodné i pro absolventy
Základní znalost práce na PC (MS Office)
Zkušenosti v oblastech: energetiky, zákaznického servisu, call centra nebo prodejce po telefonu výhodou, nikoli podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout
Práci s jedinečnou, prověřenou službou LICIT, která pomáhá šetřit peníze čas i starosti
Spolupráci na HPP s fixní mzdou a variabilním ohodnocením dle výkonu
Zázemí stabilní české společnosti se silnou firemní kulturou
Přátelský tým kolegů, se kterými budete denně v kontaktu
Smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Benefity: Stravenky v hodnotě 100 Kč, Multisport kartu
20 dnů dovolené a k tomu 5 sick days
Možnost osobního růstu a rozvoj obchodních i komunikačních dovedností díky pravidelným školením
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s max. 2. st. invalidity, absolventy.
Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Místo výkonu práce: Ostrava

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.