- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

1. kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Co Vás čeká:
Denní komunikace s potenciálními klienty z interní databáze a těmi, kteří sami
projevili o službu LICIT zájem
Tvorba nabídek a administrativní servis klienta
Evidence a pravidelná kontrola stavu vlastních obchodních případů
Odpovědnost za plnění svého obchodního plánu a obsluhu přidělených klientů
Dodržování interních postupů a principů komunikace se zákazníkem
Co od Vás očekáváme
Denní komunikaci s našimi klienty (telefonicky i emailem)
Nebát se telefonovat s klienty a nebát se výzev
Obchodního ducha, zaměřeného na plnění nastaveného plánu
Příjemné vystupování, empatie
Schopnost samostatného myšlení a rozhodování
Být týmovým hráčem a ochotu učit se nové věci či postupy
Spolehlivost a pečlivost
Středoškolské vzdělání s maturitou/ vhodné i pro absolventy
Základní znalost práce na PC (MS Office)
Zkušenosti v oblastech: energetiky, zákaznického servisu, call centra nebo prodejce po telefonu výhodou, nikoli podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout
Práci s jedinečnou, prověřenou službou LICIT, která pomáhá šetřit peníze čas i starosti
Spolupráci na HPP s fixní mzdou a variabilním ohodnocením dle výkonu
Zázemí stabilní české společnosti se silnou firemní kulturou
Přátelský tým kolegů, se kterými budete denně v kontaktu
Smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Benefity: Stravenky v hodnotě 100 Kč, Multisport kartu
20 dnů dovolené a k tomu 5 sick days
Možnost osobního růstu a rozvoj obchodních i komunikačních dovedností díky pravidelným školením
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s max. 2. st. invalidity, absolventy.
Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Místo výkonu práce: Ostrava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?