- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Kvalifikační předpoklady:
Vysokoškolské vzdělání odpovídající kvalifikačním požadavkům dle § 44, případně § 45, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon; znalost prostředí veřejné správy; zkušenosti v oblasti územního plánování a úspěšně složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou; velmi dobrá orientace v prostředí (především v legislativě) výkonu územně plánovacích činností v úřadě obce s rozšířenou působností; orientace či zkušenosti v oblastech souvisejících s územně plánovací činností výhodou (např. agendy stavebního úřadu, dotčených orgánů státní správy atd.); zkušenost s projektovým řízením, strategickým plánováním, plánováním participace a facilitací vhodná; schopnost řídit středně velký kolektiv; znalost práce s GIS výhodou; aktivní přístup k řešení problémů, pracovní flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; schopnost samostatné tvůrčí práce a dalšího vzdělávání v oboru, koncepční myšlení, velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti vč. schopnosti veřejného vystupování (orgány obcí, veřejná projednávání atd.); znalost práce s výpočetní technikou a orientace v místopisu města Jablonec nad Nisou a okolí; aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
Popis vykonávané práce:
Vedoucí odboru územního a strategického plánování je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení menšího odboru s významnými kompetencemi. V jeho funkční příslušnosti je výkon správních činností, zejména na těchto úsecích: územní plánování vč. pořizování územně plánovací dokumentace v rámci úřadu obce s rozšířenou působností Jablonec nad Nisou; strategické plánování a tvorba a aktualizace koncepčních rozvojových dokumentů města (strategický plán města, akční plán atd.). Od vedoucího odboru se očekává nejen koordinace činností jednotlivých pracovníků odboru, ale také schopnost aktivního výkonu na úseku pořizování územně plánovací dokumentace.
Kontakt: na výběrovém řízení. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.