- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vedouci pobočky pro instalaci fotovoltaickych elektraren a tepelnych čerpadel ma kličovou roli v řízeni a koordinaci všech aspektů projektů souvisejicich s instalaci fotovoltaickych systemů.. Jeho hlavni odpovědnosti zahrnuji:
1. řizeni a koordinace projekt.:
› Planovani a organizace instalaci a servis. FVE a TČ v dane oblasti
› Dohled a zodpovědnost nad dodržovanim harmonogram. instalace FVE a servis.
› Kontrola, spoluprace s techniky a externisty
2. Technicke znalosti:
› Vyhoda znalost FVE
› Zajištěni spravneho technickeho provedeni instalaci.
› Řešeni technickych problemů a poskytovani odborneho poradenstvi tymu a klientům
3. Zakaznicky servis a komunikace:
› Udržovani a budovani vztahů se zakazniky.
› Řešeni stižnosti a dotazů zakazniků.
4. Administrativni čast:
› Sprava firemni dokumentace
Požadovane dovednosti a kvalifikace:
Vzdělani: Technicke vzdělani nebo ekonomicke vzdělani (s technickym myšlenim)
Zkušenosti: Vyhodou praxe v oblasti elektro a zkušenosti s instalacemi fotovoltaickych system.
nebo tepelnych .erpadel.
Organizačni schopnosti: Schopnost efektivn. planovat, organizovat a řidit projekty.
Komunika.ni dovednosti: Silne schopnosti v komunikaci se zakazniky a tymem.
Finančni řizeni: Schopnost kontrolovat naklady.
Líderske schopnosti: Schopnost vest a motivovat tym.
Tato role je kličova pro uspěch instalaci fotovoltaickych elektraren, protože zahrnuje jak technicke, tak manažerske dovednosti, a vyžaduje schopnost efektivně řidit projekty, tymy a vztahy se zakazniky.
Nabizime:
Fyzicky pobočku mít nebudeme, budete pracovat i home office.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.