- 48 000 Kč
- Plný úvazek
Vedouci pobočky pro instalaci fotovoltaickych elektraren a tepelnych čerpadel ma kličovou roli v řízeni a koordinaci všech aspektů projektů souvisejicich s instalaci fotovoltaickych systemů.. Jeho hlavni odpovědnosti zahrnuji:
1. řizeni a koordinace projekt.:
› Planovani a organizace instalaci a servis. FVE a TČ v dane oblasti
› Dohled a zodpovědnost nad dodržovanim harmonogram. instalace FVE a servis.
› Kontrola, spoluprace s techniky a externisty
2. Technicke znalosti:
› Vyhoda znalost FVE
› Zajištěni spravneho technickeho provedeni instalaci.
› Řešeni technickych problemů a poskytovani odborneho poradenstvi tymu a klientům
3. Zakaznicky servis a komunikace:
› Udržovani a budovani vztahů se zakazniky.
› Řešeni stižnosti a dotazů zakazniků.
4. Administrativni čast:
› Sprava firemni dokumentace
Požadovane dovednosti a kvalifikace:
Vzdělani: Technicke vzdělani nebo ekonomicke vzdělani (s technickym myšlenim)
Zkušenosti: Vyhodou praxe v oblasti elektro a zkušenosti s instalacemi fotovoltaickych system.
nebo tepelnych .erpadel.
Organizačni schopnosti: Schopnost efektivn. planovat, organizovat a řidit projekty.
Komunika.ni dovednosti: Silne schopnosti v komunikaci se zakazniky a tymem.
Finančni řizeni: Schopnost kontrolovat naklady.
Líderske schopnosti: Schopnost vest a motivovat tym.
Tato role je kličova pro uspěch instalaci fotovoltaickych elektraren, protože zahrnuje jak technicke, tak manažerske dovednosti, a vyžaduje schopnost efektivně řidit projekty, tymy a vztahy se zakazniky.
Nabizime:
Fyzicky pobočku mít nebudeme, budete pracovat i home office.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?