- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

Kvalifikační předpoklady: adekvátní vzdělání, nejlépe v oblasti územního plánování, architektury, veřejné správy výstavby atd.); dlouholeté (min. 5 let) zkušenosti z oboru a úspěšně složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti; velmi dobrá orientace v prostředí (především v legislativě) výkonu územně plánovacích činností v úřadě obce s rozšířenou působností; orientace či zkušenosti v oblastech souvisejících s územně plánovací činností výhodou (např. agendy stavebního úřadu, dotčených orgánů státní správy atd.); zkušenosti s týmovou spoluprací; schopnost řídit menší kolektiv; velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti vč. schopnosti veřejného vystupování (orgány obcí, veřejná projednávání atd.).
Popis vykonávané práce: Vedoucí odboru územního a strategického plánování je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení menšího odboru s významnými kompetencemi. V jeho funkční příslušnosti je výkon správních činností, zejména na těchto úsecích: územní plánování vč. pořizování územně plánovací dokumentace v rámci úřadu obce s rozšířenou působností Jablonec nad Nisou; strategické plánování a tvorba a aktualizace koncepčních rozvojových dokumentů města (strategický plán města, akční plán atd.). Od vedoucího odboru se očekává nejen koordinace činností jednotlivých pracovníků odboru, ale také schopnost aktivního výkonu na úseku pořizování územně plánovací dokumentace.
Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky (na dotaz) a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (zejména příspěvek na stravování; pět dní sociálně zdravotního volna; příspěvek na penzijní pojištění); pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; možnost získání obecního bytu.
Kontakt emailem.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů najdete na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?