- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Hlavní 329/78, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou (s 3-měsíční zkušební dobou). Náplň práce: komunikace se stávajícím portfoliem dodavatelů a odběratelů, vyřizování objednávek, kontrola dokumentů, příprava podkladů pro fakturaci, skladové evidence, digitalizace dokumentů. Požadujeme: služební cesta minimálně/výjimečně, řidičský průkaz sk. B, aktivní znalost AJ nebo NJ, znalost práce na PC (Excel, internet a elektronická pošta), aktivní a samostatný přístup k práci, příjemné a profesionální vystupování, flexibilita, ochota učit se nové věci, zodpovědnost a pečlivost nutná. Nabízíme: spravedlivé finanční ohodnocení, příplatky dle výkonnosti a plnění zadaných úkolů, stravenkový paušál. Kontakt pro zájemce: NUTNÉ prvotní zaslání životopisu e-mailem (teprve na základě něj budou pozváni zájemci o práci k následnému osobnímu pohovoru do kanceláře firmy na adrese Hlavní 329/78, 352 01 Aš) !!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?