Nástup možný IHNED
Náplň práce:
- zpracování příjmu zboží a fakturace, práce s informačním systémem NAVISION, řešení krátkodobého nákupu spojovacích materiálů, zpracování poptávky položek zboží dle specifického přání zákazníka a jejich následné vyhodnocení, zajišťování úspěšného průběhu jednotlivých zakázek.
Požadujeme:
- komunikativnost, pracovitost, zodpovědnost, profesionální přístup, ochotu učit se novým věcem, znalost MS Office na pokročilé úrovni, anglický jazky slovem i písmem,další jazyky výhodou.
Výhodou je:
praxe na obdobné pozici, znalost spojovacích materiálů a programu NAVISION.
Nabízíme:
- zázemí rozvíjející se společnosti, příjemné a přátelské pracovní prostředí, zaměstnanecké benefity, prostor pro odborné sebevzdělání, firemní a zaměstnanecké akce, a další.
Své životopisy zasílejte e-mailem na: e-mail přes
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování – stravenky,
poukázky na volnočasové aktivity,
příspěvek na životní/penzijní pojištění,
zaměstnanecké slevy.