- 31 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co bude Tvojí náplní práce:
zajištění chodu recepce a interní podpory na provozovně
příjem, evidence a odesílání firemní korespondence včetně elektronické pošty
vyřizování telefonických hovorů, pochůzky
přijímání návštěv, správa zasedacích místností, zajištění občerstvení
vedení registru smluv
Co požadujeme naše společnost:
SŠ vzdělání
velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office, Outlook, Internet
ochota, pečlivost, spolehlivost, samostatnost
organizační schopnosti, komunikativnost, odpovědnost
schopnost týmové i samostatné práce, pracovní nasazení
zkušenosti z oblasti administrativy vítány
řidičský průkaz sk. B
Co Ti můžeme nabídnout:
Zajímavou práci v příjemném pracovním kolektivu
příjemné a moderní pracovní prostředí
zaškolení do firemních systémů
pracovní doba 8–16:30 hod
nástup možný od 8/21
5týdnů dovolené
Stravenky
Mobilní telefon
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?