- 70 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
POPIS PRÁCE:
o Zajištění a poskytování přímé péče pečovatelské služby dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách.
o V domácím prostředí klientů vykonává činnosti spočívající v pomoci při: osobní hygieně, svlékání a oblékání, manipulaci s přístroji, pomůckami, prádlem, zajištění chodu domácnosti, podpoře soběstačnosti, nácviku jednoduchých denních činností, posilování životní aktivizace, udržování základních sociálních a společenských kontaktů a uspokojování psychosociálních potřeb.
o Podílí se na vypracování spisové dokumentace v souladu s požadavky metodik práce a Standardů kvality sociálních služeb, zachovává mlčenlivost o osobních a citlivých údajích.
POŽADAVKY NA PRACOVNÍKA
o ZŠ nebo SŠ vzdělání (nejlépe sociální práce, zdravotní, příp. pedagogika) a absolvování kurzu pracovníka v sociálních službách (kvalifikace pro pracovníka v sociálních službách dle zákona č.108/2006 Sb.). Kurz je nutné absolvovat nejpozději do 18 měsíců od data nástupu.
o Respekt ke křesťanským hodnotám a principům, úcta k životu v jakékoliv podobě.
o Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, sociální cítění a empatie, komunikační dovednosti, otevřenost, schopnost týmové spolupráce, ochota vzdělávat se, odolnost vůči psychické zátěži.
o Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost,
o dobrá znalost práce na PC
o řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič)
o výhodou praxe v sociálních službách
NABÍZÍME:
Zajímavou a pestrou práci, velkou míru samostatnosti a odpovědnosti, možnost spoluutvářet a rozvíjet činnost charitativní organizace, možnost dalšího osobního rozvoje a profesního vzdělávání, možnost navázání profesních kontaktů. V rámci benefitů 1 týden dovolené navíc, roční odměny, vánoční balíčky, služební telefon a další. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Mzdové zařazení – základní nástupní hrubá mzda v rozmezí od 14.050,– Kč do 15.210,– Kč (výše je závislá podle délky odborné praxe), po zapracování osobní příplatek, dále pak zákonné příplatky za práci ve dnech pracovního klidu ve výši 20% a příplatek za práci ve svátek.
Místo výkonu práce: ORP Rožnov pod Radhoštěm
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
OBSAH PŘIHLÁŠKY:
o strukturovaný životopis zasílejte
na email: e-mail přes , případně na adresu: Charita Valašské Meziříčí, Kpt. Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí.
o Bližší informace k pracovní pozici poskytne Marieke van Buiten Petřek, DiS.,
email: e-mail přes , telefon zobrazit tel. číslo .
ov. 9.10.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.