- Plný úvazek

Jobmatch
Nyní rozšiřujeme náš tým podpory řešení výzkumných projektů.
Vaší náplní práce bude především:
" Administrativní zabezpečení a finanční dohled nad čerpáním prostředků interních a externích výzkumných projektů VSPJ;
" Komunikace s poskytovateli dotací;
" Projektová podpora výzkumných týmů během celého projektového cyklu – od přípravné fáze přes realizaci projektů po zpracování průběžných a závěrečných zpráv;
" Vyhledávání nových možností pro financování výzkumných aktivit VŠPJ.
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání ekonomického směru;
" Základní znalost AJ na stupni B1;
" Dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
" Analytické schopnosti, zejména porozumění textu, práce s daty a čísly;
" Schopnost samostatné práce;
" Ochotu učit se nové věci.
Výhodou:
" Vyšší než požadované vzdělání;
" Zkušenost s administrativním nebo finančním řízení projektů financovaných EU.
Můžeme nabídnout:
" Zajímavou práci v jedinečném a stabilním prostředí vysoké školy;
" Práci v oblasti výzkumných projektů z různých oblastí;
" Práci vhodnou pro absolventy;
" Možnost profesního růstu, rozvoje a vzdělávání;
" Až plný pracovní úvazek, případně podle dohody;
" 6 týdnů dovolené;
" Pružnou pracovní dobu, částečný home office;
" Po úspěšném zapracování pracovní poměr na dobu neurčitou;
" Nástupní mzdu při plném pracovním úvazku 26.000,– Kč;
" Zaměstnanecké benefity (zvýhodněné stravování, příspěvek na penzi, a další).
Bližší informace podá: Ing. Stanislava Lemperová (e-mail přes , tel.: zobrazit tel. číslo )
Přihlášky obsahující motivační dopis a strukturovaný životopis zasílejte do 17. 3. 2025 v písemné podobě poštou na adresu Vysoká škola polytechnická Jihlava, Tolstého 16, 586 01 Jihlava nebo v elektronické podobě na adresu .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?