- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme nového kolegu na pozici: OBCHODNÍ ZÁSTUPCE a budeme rádi, pokud i Ty se staneš součástí našeho týmu. Hledáme jak zkušené obchodníky, tak i obchodně zdatné nováčky, kteří se nebojí práce a jsou schopni komunikovat v AJ.
Jak si Tě představujeme:
" jsi obchodník tělem a duší
" jsi schopen komunikovat v angličtině (slovem i písmem, ideálně B2)
" vítáme zkušenost na obdobné pozici (výhoda, nikoliv podmínka)
" máš středoškolské vzdělání (ÚSO polygrafického zaměření výhodou, ne podmínkou)
" ovládáš MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook)
" vlastníš řidičský průkaz (sk. B) – aktivní řidič
" jsi komunikativní a proaktivní
" dokážeš pracovat v týmu, ale i samostatně
O čem to bude:
" péče o stávající zákazníky
" obchodní jednání, práce na nových projektech
" akviziční činnost a aktivní oslovování nových zákazníků
" aktivní účast na zavádění nových výrobků do výrobního programu
" koordinování požadavků obchodu a možností výrobních kapacit
" měsíční sledování plnění zakázek a uzavřených kupních smluv (termíny, platby)
" práce v kanceláři i v terénu
" perspektivní zázemí ve stabilní a silné společnosti, plnou podporu při zaškolení
" finanční ohodnocení odpovídající délce praxe
" příspěvek na relax
" příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
" příspěvek na závodní stravování
" příspěvek na dopravu
" příspěvek na dětské tábory
" příspěvek na lázeňskou léčbu
" odměna za odpracované roky a životní výročí
" 25 dní dovolené (po jednom roce společné spolupráce)
" příplatky za účast na mimořádných akcích
Pracovní poměr s možností prodloužení, jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek, hrubá mzda od 25.000,– Kč. Kontakt: osobně 8:00 – 14:00 hodin, telefonicky 7:00 – 15:00 hodin, e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?