- Plný úvazek
Náplň práce:
- agenda nemovitostí
- koordinace prováděných oprav a údržby stavu budov a ploch v areálu společnosti a ostatních nemovitostí ve správě
- sledování a plnění termínů revizí a kontrol zařízení
- sledování a kontrola technického stavu areálu a ostatních nemovitostí ve správě,
- návrhy na optimalizaci provozních nákladů
- zajištění provozního chodu areálu – předávání dokladů, protokolů, pokynů, vybavení potřebnými prostředky pro provozní pracovníky, údržbáře, uklízečky a pracovníky ostrahy objektu
- agenda pozemního stavitelství a mechanizace
- organizace práce a servisů mechanizace, zajišťování a realizace zakázek pro mechanizaci, především:
- činnost stavební firmy – zakládání staveb, příprava pro bazény a dalších,
- zemní a výkopové práce,
- služby s kontejnerovými auty, příp.pronájem kontejnerů,
- zajištění a odvoz odpadů vč.nebezpečných,
- dovoz materiálu a svoz suťi, služby a práce na traktor bagr, 3 rozvozové auta – daf, fmx, fml, daf, iveco
Požadujeme:
- vzdělání (nejlépe technického směru)
- Praxi v oboru stavebnictví / správy objektů min.2 roky
- Orientace v technické dokumentaci a problematice BOZP při správě zařízení a budov
- Zkušenosti s projekty a rozpočty
- Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
Nabízíme:
- Perspektivu profesního a osobního růstu
- Motivující finanční ohodnocení včetně cílených odměn, firemní benefity, sociální program
- Stabilitu a zázemí v ryze české společnosti, která je držitelem řady norem
- Příjemné pracovní prostředí
- Místo výkonu práce Chabařovice, pravidelné pracovní cesty
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Kontakt:
- telefonicky nebo na e-mail.



