- 29 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Do našeho týmu v odd. logistiky hledáme vhodného kandidáta na pozici realizátor zakázek s NJ.
Popis pozice: odpovídá za bezchybnou a včasnou realizaci všech svěřených zakázek od jejich přijetí, kompletní logistiku, po fakturaci; provádí samostatně logistický proces řízení zakázek ve svěřených zahraničních regionech (Rakousko a Německo), vč. objednávání dopravy a plánování tras i vykládek; je klíčovou osobou pro zahraničního zákazníka uvnitř firmy, zajišťuje kompletní zákaznický servis (denní komunikace v němčině); úzce komunikuje s ostatními členy týmu uvnitř firmy, s obchodním oddělením a výrobou; poptává dílčí služby uvnitř firmy (výroba, nákup, fakturace) a tyto služby ve vztahu ke svěřeným zakázkám kontroluje
Požadujeme: min. SŠ vzdělání; velmi dobrou znalost NJ slovem i písmem (denní komunikace po telefonu, e-mailem); smysl pro týmovou práci, výborné organizační schopnosti, výraznou flexibilitu v čase v závislosti na sezónnosti (sektor stavebnictví), samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, příjemné vystupování, loajalitu, ochotu učit se novým věcem; odolnost proti stresu, schopnost práce pod tlakem, asertivitu; znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Excel, IS Helios výhodou), internet; zkušenost s dopravním dispečinkem výhodou
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení ; pružnou pracovní dobu, 4 týdny dovolené, firemní benefity – stravenky, služební mobilní telefon.
Nástup dle dohody.
V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vás.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.