- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
- Vhodné také pro rodiče

Místo výkonu práce: Olomouc. Vyhrazeno pro OZP.
První kontakt je možný POUZE telefonicky od 8:00 – 15:00 hod. nebo emailem.
Pro sjednání osobní schůzky prosím volejte pouze v pracovní dny od 8:00 – 15:00 hod. personální oddělení firmy na tel.: zobrazit tel. číslo – paní Koutná nebo zašlete svůj životopis na e-mail e-mail přes a my Vás budeme sami kontaktovat.
Družstvo invalidů s více než 60 letou tradicí a individuálním přístupem ke zdravotně postiženým hledá spolehlivé a odpovědné zaměstnance na pozici pracovník/pracovnice ostrahy recepce/vrátnice pro pracoviště Olomouc.
Požadujeme čistý trestní rejstřík, zdravotní způsobilost, příjemné vystupování, komunikativnost, samostatnost a spolehlivost. Praxe na obdobné pozici a certifikát strážného výhodou, nikoliv podmínkou. Předdůchodový věk pro nás není překážkou. Nástup do zaměstnání od 1. 1. 2020, po dohodě možno i dříve.
Nabízíme Vám zaškolení, díky čemuž získáte práci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouvu vč. odvodů na důchod). Jedná se o práci na zkrácený pracovní úvazek 30 hod. týdně, 8:00 – 12:00 hod. směny denní nebo noční. Za Vaši práci nabízíme odměnu ve výši 95 Kč/hod. + příplatky za noční, víkendy a svátky. Dále máte možnost získat pravidelné odměny za dobře odvedenou práci v závislosti na hodnocení vedoucího.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?