- 37 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
Vedení registrované sociální služby dle Zákona č. 108/2006 Sb., §50 domovy se zvláštním režimem.
Místo práce:
Domov RAKOVICE, domov se zvláštním režimem, Rakovice 32, 398 04 Čimelice, okr. Písek.
Pracovní úvazek:
Pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem od 1. 1. 2023, resp. dohodou.
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu " minimálně dvouletá zkušenost v řízení z oblasti sociálních služeb " schopnost vedení a organizace pracovního týmu a jeho motivace " znalost právních předpisů v oblasti sociálních služeb " znalost problematiky financování sociálních služeb " organizační a řídící schopnosti " schopnost koncepčního, logického myšlení a schopnost analyzovat a formulovat řešení " komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost navázat a udržovat intenzivní spolupráci s organizacemi a institucemi působícími na úseku sociálních věcí " vysoká flexibilita a spolehlivost, rozhodnost, odpovědnost " schopnost týmově spolupracovat " vysoké pracovní nasazení, schopnost práce v zátěžových situacích " občanská a morální bezúhonnost " uživatelská znalost operačního programu MS Windows a souvisejících programů (MS Office)
Platové podmínky: mzda brutto od 75 000 Kč, a to dle délky praxe a profesní zkušenosti. K dispozici služební auto a další možnosti motivační složek vč. osobního ohodnocení, pracovní seberealizace a dalšího osobního rozvoje.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí s laskavým a empatickým přístupem ke stáří v rodinném prostředí.
Kontakt: strukturovaný profesní životopis a souhlas s poskytnutím a zpracováním osobních údajů ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů a v souladu s GDPR zasílejte prosím na email e-mail přes .
Kontaktní osoba: Ing. Miriam Marušková, tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?