- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost Monaco int. s.r.o. působí na českém a slovenském trhu více než 30 let. Zaměřuje se na dovoz a prodej technologického vybavení pro gastronomii, široký sortiment stolního, kuchyňského a banketového vybavení pro hotely a restaurace, kompletního vybavení pro pizzerie od strojního vybavení po suroviny, včetně receptur a zaškolení. Dále nabízíme široký sortiment cukrářských, zmrzlinářských a pekařských surovin, pomůcek a doplňků pro cukrárny a výrobny. Od roku 2010 provozujeme vlastní e-shop.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým a hledáme vhodné kandidáty na obsazení pozice:
Řidič dodávky ( ŘP sk. B)
Co u nás budete dělat?
budete zajišťovat denní rozvoz gastronomického zboží po Praze a blízkém i vzdálenějším okolí
pracovat s hotovostí, platebním terminálem
denní vyúčtování převzatého zboží
komunikovat se zákazníky při předávání zboží a s kolegy
výpomoc při přípravě, nakládkách a vykládkách – abyste věděli, co vezete
péče o svěřený automobil
Pozice Vám sedne pokud:
rádi řídíte dodávku, jste spolehlivý a odpovědný, máte čistý TR a ideálně čisté (nízké) bodové konto
máte pro-zákaznický přístup a jen tak něco/někdo Vás nerozhodí :-))
dokážete komunikovat nejen se zákazníky ale i kolegy v češtině nebo angličtině (případně italštině)
nestíháte v týdnu posilovnu – fyzická zdatnost je nutnost
Výhodou, ale ne nezbytnou nutností může být pokud:
se orientujete v Praze a umíte si sami poskládat cestu
Vám nejsou cizí slova jako dodací list, faktura, reklamační protokol
máte zkušenost s rozvozem a řízením dodávky
Na co se u nás můžete těšit?
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
finanční ohodnocení dle zkušeností
pro hladkou komunikaci poskytujeme firemní telefon s neomezeným voláním
pracujeme od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30
zázemí rodinné firmy
zajímavé zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment
po zapracování stravenkový paušál.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.