- Plný úvazek

První kontakt e-mailem: e-mail přes
Uchazeč bude:
Komunikovat s různorodými lidmi – našimi klienty, úřady, soudy i kolegy, a to osobně, e-mailem i telefonicky. Denním chlebem bude zajišťovat, aby se jejich potřeby a požadavky splnily. Bude důležitou spojkou mezi klienty a naším týmem a také spojkou v rámci týmu samotného, kde někdy dobrá káva, kousek sušenky a úsměv může pomoci vyřešit i ten nejzapeklitější problém.
Podílet se na administrativní podpoře právníků. Aby mohli naši právníci pomáhat klientům kvalitně, potřebují péči. A ta spočívá v různorodých činnostech – skenování, kopírování, třídění pošty, drobné pochůzky po městě či starost o myčku.
Organizovat a třídit dokumenty. Právních i jiných dokumentů máme spoustu, papírových i digitálních. A je potřebné v nich mít takový systém, abychom vždy našli to, co potřebujeme. S kolegy bude mít na starost organizaci spisovny i dat v našem právním softwaru. Bude tedy skvělé, pokud má rád/a ve věcech pořádek.
Starat se o naše klienty – povede si databázi klientů a kontaktů na ně a budeš i správcem pohledávek, což bude znamenat evidenci dlužníků a komunikaci s nimi.
Pracovat na počítači, takže je potřeba umět ho ovládat na běžné uživatelské úrovni a mít ochotu se učit nové věci.
Základy angličtiny, základní počítačová gramotnost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?