Administrativní pracovník/pracovnice - příprava zakázek

Pardubice
do 32.000 Kč

Náplň práce:

  • administrativní činnost při přípravě rozpočtů a cenových nabídek
  • kompletace nabídek pro výběrová řízení
  • příprava podkladů pro fakturaci

Nabízíme:

  • práci ve stabilní společnosti s možností zaškolení na danou pozici

Výhody nabídky:

  • možnost práce na zkrácený úvazek (dle dohody)
  • pružná pracovní doba
  • občasná možnost home office

První kontakt e-mailem.

Sídlo firmy

Instal Hanousek s.r.o.
V Ráji 575
530 02 Pardubice

IČO: 06671918
Datová schránka: 7gg2eki
Další informace:
GPS: 50.02937,15.767045,
S-JTSK: -648063.07 -1061700.07, RUIAN: 7695349

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CHEM Logistic s.r.o. | CHEM Logistic s.r.o. | Rosice, Pardubice Rosice, Pardubice
  • 32 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Chrudim Chrudim
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
M - SILNICE a.s. | M - SILNICE a.s. | Bylany Bylany
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., TESCOMA s.r.o., CHEM Logistic s.r.o., Proveon, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, M-SERVICES s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, EMA CZECH 2021 s.r.o., Delirest services s.r.o., Go Digital! a.s., NAPA TRUCKS spol. s r. o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Etimos Human s.r.o., JCOS s.r.o., O2 Czech Republic a.s., M - SILNICE a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Plánovač / plánovačka výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Pardubice, Zelené Předměstí, Pardubice, Rosice, Pardubice, Celá ČR, Chrudim II, Chrudim, Rozhovice, Pardubice-Staré Město, Pardubice, Semtín, Pardubice, Chrudim, Bylany

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?