- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, tvorba nabídek, cenových kalkulací dle tabulky, fakturace, znalost jednoduchého účetnictví s odvody DPH velkou výhodou, další administrativní činnosti spojené s chodem firmy, nové věci zaučíme
Požadavky : SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), zkušenost s administrativou, znalost práce na PC (MS Office – word, excel, outlook), dobrá pracovní morálka, pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti
Nabízíme: stabilní zaměstnání, pracovní dobu na ranní směnu bez víkendů, 25 dnů dovolené
Nástup možný ihned, kontaktovat telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.