- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
*
Požadavky: vzdělání vyšší odborné nebo střední s maturitní zkouškou s odpovídající praxí; trestní bezúhonnost; nesmí být členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob (§ 303, odst.3 Zákona 262/2006 Sb., zákoníku práce); řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič); velmi dobrá uživatelská úroveň práce s PC; velmi dobré komunikační schopnosti (slovem i písmem); cizí jazyk výhodou (němčina, angličtina); praxe v oblasti veřejných vztahů (PR) výhodou;
Součástí zaslaného životopisu bude také váš návrh panelu naučné stezky na téma „vlk v Českém Švýcarsku“ (je možné se zaměřit na detail ze života vlků dle vašeho výběru, případně téma pojmout v obecné rovině).
Náplň práce: zpracování koncepčních materiálů a plánů v oblasti vydávání tiskovin (Zpravodaj České Švýcarsko, brožury, letáky, průvodci a další), včetně zajištění jejich vydání (tvorba textů, komunikace s grafikem, dodavatelem tisku) a distribuci v regionu NP České Švýcarsko a NP Saské Švýcarsko; odpovědnost za evidenci a řízení skladových zásob tiskovin, propagačních a prezentačních materiálů (příjem, výdej) a přípravy marketingových strategií v oblasti obchodu (nákup a prodej propagačních materiálů); zajištění provozu Informačních středisek Správy NP České Švýcarsko (komunikace s provozovatelem, kontrola plnění smluv) a spolupráce na zajištění provozu informačních středisek v regionu; zajištění informační služby pro návštěvníky regionu (předávání informací partnerům v oblasti cestovního ruchu, zajištění uveřejnění informací); tvorba, realizace a plánování výstav o NP České Švýcarsko a CHKO Labské pískovce v rámci celé ČR i části Saského Švýcarska (SRN), expozic, naučných stezek a dalších interpretačních aktivit Správy NP České Švýcarsko; tvorba a zajištění akcí pro veřejnost v interiéru i exteriéru (přednášky, terénní exkurze, brigády); řízení a naplňování svěřených dílčích úkolů projektů, spolupráce na tvorbě projektových žádostí (například Státní fond životního prostředí, Operační program životního prostředí, Norské fondy a další); tvorba obsahů svěřených částí webových stránek; tvorba obsahů zveřejňovaných na sociálních sítích; spolupráce na aktivitách oddělení veřejných vztahů
Hrubá mzda: výše platu se řídí Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Kontakt: e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?